سئو سایت در کرج یکی از مهم ترین پلن های بازاریابی و تبلیغات آنلاین است که حتما این روزا نام سئو برای یکبار هم شده به گوشتان خورده است که میتواند بیزنس یا کسب و کار شما را در وسعت کل ایران یا حتی خارج از ایران هم به مخاطبین و کاربران نمایش دهد.

سئو و بهینه سازی وب سایت از مهم ترین ترین روش هایی است که میتواند بیزنس و کسب و کار شما عزیزان را متحول سازد، تبلیغات و بازاریابی در گوگل دقیقا از پایه اول و اخر که سئو نام دارد شروع میشود و رتبه وبسایت شما بر اساس سئو وبسایت شما عزیزان تعریف میگردد. پس در انتخاب سئو کار خود باید تحقیقات بسیاری شود. 

الماس وب ارائه دهنده خدمات طراحی و سئو سایت در کرج در خدمت شما عزیزان میباشد تا بتواند کسب و کار شما عزیزان را در نتایج اول گوگل و گرفتن بازدید امار های میلیونی به کاربران هدف شما نمایش دهد. 

سئو سایت در کرج
diamond-web.ir

سوالات متداول الماس وب

هرینه طراحی سایت چقدر است؟

عوامل مختلفی در تعیین هزینه طراحی سایت دخیل هستند. از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه طراحی سایت، می توان به نوع کاربرد سایت اشاره کرد. به عنوان مثال طراحی سایت فروشگاهی هزینه بیشتری نسبت به طراحی سایت شرکتی دارد. علاوه بر این، روش طراحی سایت نیز در قیمت آن بسیار موثر است؛

در صورتی که طراحی سایت اختصاصی باشد، زمان و هزینه بیشتری در بر خواهد داشت؛ این در حالی است که بسیاری ترجیح میدهند طراحی سایتشان اختصاصی نباشد؛ یعنی با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس  به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود کنند تا علاوه بر کاهش زمان و هزینه طراحی، هر چه سریعتر کسب و کارشان را آغاز کنند.

تعرفه طراحی سایت در صورتی که سایت طراحی شده بر اساس اصول و استانداردهای حاکم بر دنیای برنامه نویسی و سئو باشد، ارزشمند است؛ چرا که سایت شما 24 ساعته تبلیغ کسب و کار شما را خواهد کرد و حتی هنگامی که شما در خواب به سر می برید، می تواند محصولات شما را به فروش برساند.

سایتی که بر اساس اصول سئو طراحی شده باشد و تولید محتوای مرتب و کاربر پسندی داشته باشد، می تواند چند برابر هزینه ای که برای طراحی سایت کرده اید را به شما بازگرداند.

هزینه طراحی سایت، با توجه به امکانات سایت بسیار متغیر است؛ اما برای اطلاع کامل از هزینه طراحی انواع سایت می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید. 

 

همه هزینه طراحی باید اول کار پرداخت شود؟

 خیر در وب پویا 50% هزینه طراحی سایت در زمان راه اندازی دریافت می شود و 50% مابقی آن پس از راه اندازی سایت اخذ می گردد. به این دلیل که هر دو طرف برای سفارش و انجام طراحی سایت بر سر قول و قرار خود بمانند.

مدت زمان راه اندازی سایت چقدر است؟

مدت زمان طراحی سایت بستگی به امکانات و ویژگی های مد نظر شما دارد. اما در کل با توجه به اینکه وب پویا از پلتفرم وردپرس برای راه اندازی سایت استفاده می کنند، مدت زمان راه اندازی سایت در حدود 15 روز کاری است.

پشتیبانی بعد از طراحی شامل میشود؟

بله در الماس وب ، 6 ماه پشتیبانی  نرم افزاری رایگان وجود دارد. در صورت تمایل به تمدید پس از دوره پشتیبانی رایگان میتوانید از طریق پورتال مشتریان اقدام نمایید و تعرفه بروز پشتیبانی را مشاهده نمایید.

بعداز طراحی سایت اموزش کار کرد ان داده میشود؟

بله، برای هر سایت یک فیلم آموزش فارسی جامع آماده شده که در اختیار شما قرار خواهد گرفت. علاوه بر این میتوانید از خدمات پشتیبانی ما نیز استفاده نمایید.

امتیاز خود را ثبت کنید